KLACHTENAFHANDELING

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over Buitenlampen-Outlet, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen uw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. U krijgt binnen 3 werkdagen een reactie van ons. (mocht de klacht een langere verwerkingstijd nodig hebben dan zullen we u daar van op de hoogte stellen) 

– Onze klantenservice is per telefoon bereikbaar op 06-52839489

– U kan ook een e-mail naar sturen naar info@buitenlampen-outlet.nl

– U mag ons ook schrijven. Uw post kunt u richten aan Buitenlampen-Outlet. Letteriestraat 14, 1222DA, Hilversum. 

Omschrijf zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht en wanneer bekend de oorzaak hiervan. Hoe duidelijker de klacht omschreven is, hoe beter wij uw klacht kunnen afhandelen.

Uw klacht kan eventueel ook worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk.

De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Mocht de klacht onverhoopt niet naar wens zijn opgelost dan kunt u een geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie